NUFFNANG

FOLLOW ME

LAyanGKaN Jari Ai ♥

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Inilah hasil setelah jari² dilayangkan..

PENAT$$
Penat wat failing today.. huhuh… banyak oo nak failing.. haha
Ada 5 fail baru aku open today. Menyimpan sangat..wakakak. honestly aku tak suke wat failing ni.. siyes. Tapi dah KOJE. kena gak la wattt
BZ jadi P.A somebody … Xtif web ahaks
My fren, sedang bercuti for 3-4 days. So. Terpaksalah aku membantu beliau tuk mengaktifkan web² biz. Wahaha. memang pening lah. ngan macam² sms kuar masuk. itu ini, begitu begini. Baru aku tahu, n faham n rasa apa yang my fren rasakan sebagai Admin team.. opsss Bizi ngan koje opis waktu pagi .. nasib baik petang aku jaga kaunter, so.. memang tader wat ape pun kat kaunter. Leh la tolong² kawan aku tuh aktifkan web.

DOAku – BUATmu SahabatKU
Bismillah, mulakan dengan bismillah, Segalanya kan baik² aja. Semoga jalanmu dipermudahkan, Permintaanmu dikabulkan, Hidupmu dipermudahkan, Segala²nya yang terbaik buatmu. Doaku sentiasa ada bersama semua sahabat-sahabatku. Yang terbaik sahaja buat dirimu. AMIN Insya’Allah. Semoga semuanya berjalan lancar n selesai seperti yang dikehendaki.
TRUST ME SO MUCH!
Tq dear. Banyak kali dah tanya. Tapi u tak jawab. U kata tak leh nak jawab. why arr?.. u trust me so much. Ur acc num, ur web num , ur pass. sume u share ngan i. becoz u TRUST me so much as ur frenz. OMG. Hard to believe. bila sorang kawan percaya sangat kawannya sampai tahap camnie. neway THANX .. really appreciate this frenship.