FOLLOW ME

April 28, 2010

:: Kena TinggaL ::

herm.. ini malam, aku lepak umah berdua jek la ngan Apiz. En.Suami ada tonoment boling persahabatan anjuran ? dekat seramban parade.. aku tak ingattt.... ilang ingatan.. :D huhu.. urm.. Lapar la.. kepala pun ngan pusing ne. balik ni call "Tomyam Delivery" - adam western Food .. aku masak nasik jek.. hum, serius, kepala aku pening. Selalu camni la.. time pepetang, Pening. pagi² Okkkk plak.

Ok lah tu, tak pening pagi². So.. tak malas pegi keje. ade Okk? haha.. Urm. berbalik citer pasal tonoment En.suami, Good Luck Okkk.... main FREE kan? So. jangan memain okk.. FOKUS! .... n jangan balik lambat sangat. Kesian Puan Isteri nei nak mukak pintu tetengah malam sambil melayan kepala yang mamai.. hua hua hua...

So.. malam ini, aku dating ngan hapizz kat uma, ajar dia subjek Math. esok ado ujian bulanan.. pening² gak. tanggungjawab as Ibu harus aku tunaikan.. tapi kalo apiz TERbanyak tanya n mama TERmarah.. manyak soli aa sayang .. hik hik :)

To team NETBALL perkhidmatan : Good Luck Okk.. Last Game. dalam situasi Win win .. :)

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design