FOLLOW ME

April 23, 2010

Itulah Seorang Ibu ♥


Inilah ibuku yang terchenta.. My mom tak kenal erti penat untuk membesarkan anak².. Dah ada cucu plak skang, jaga semua cucu² dia. Tanpa harap apa². Kalau anak² ada lebihan kewangan , boleh la bagi sebagai menghargai penat lelah ibu kan?
Hmm, Baru² ni, nenek yang sakit datang rumah.. so, tinggal kat uma ibu aku yang kecik tu. Nak jaga orang tua yang sakit ni bukan senang. Dengan ibuku nak jaga Amirul yang operation, nak jaga anak si Sara. Perghhh.. cukup ke kudrat ibu aku tu. Tabik sama mak la!!! . Aku pun tak tahu, aku mampu ke buat apa yang mak buat sekarang ??… Masa je menentukan. Sayang mak! sayang mak!.. Semoga mak panjang umur dan murah rezeki dan makin terer men boling.. hehe
* Tanpa sedar, sambil menaip, titisan airmata aku berderai..aku banyak salah dan silap dengan ibuku. MAAFKAN along. ~

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design