NUFFNANG

FOLLOW ME

I am BACK ♥

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Salam sayang buat semua ..
Fuhh!!! lamanya tak menulis disini.. hik hik last bulan Julai, perghh, patutlaaa Otak ni tak berkembang, tado luahan harian n mingguan. Huhu, lately ni aku sangat-sangat sibuk dengan urusan kerja kat pejabat. Semuanya nak cepat!! gaji dapat cepat takpe gak.. heh, leh ke camtu
Lepas tu, aku sertai pula tem Hyprosms, mempromosikan sistem smsbulk smbil tambah side income. Seronok ooo bila dapat duit hasil kerja sambilan ni, berbaloi-baloi.. hehe..
Macam-macam telah terjadi, Famili aku.. ok. hepi jers.. Aku hanya mampu mendoakan kesejahteraan kawan-kawan. Aku hanyalah pihak luar yang tak patut masuk campur urusan kalian, sekiranya kalian perlukan nasihat aku.. aku dengan ikhlas hati membantu
..