FOLLOW ME

April 23, 2010

Hmmm.. niat hati aku, nak la aku tidow petang ni.. memang mataku ngantuk bangat. Semalam kena ujan, kapla pening. Malam tadi kol 1.30 baru aku tidow.. Kol 6.30 dah mangun. Aku rasa cam tak tidow jers..huuhu. Rasa cam letak je kapla kat bantal, pastu bangun balik.
Niat nak tidur di petang yang sejuk ni tak jadi kerna perang facebook!:( Honestly aku terasa dengan 1 statement kawan aku tu. Aku pun tanya thru inbox. dan dia kata bukan aku, 100% bukan aku! yeke?… kalau bukan, takpelah.. jiwaku ni kecik, nampak je brutal……


Apapun, aku tak suka la situasi kata belakang ni, face to face lebih baik bukan?..Tak guna bermusuh2. Aku suka tambah kawan, taknak tambah musuh!. Kalo ko kata apa yang ko type tu bukan aku, takpelah, aku terima adanya. Aku juga minta maaf andai ada sakitkan hati ko dalam sedar atau tak sedar.


‘aku manusia yang tidaklah sempurna’

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design