FOLLOW ME

April 23, 2010

Hatiku BerCakaP ♥♣♦


Pening a.k.a Dizzy


Adeh!! akibat tak mamam pagi. Tgk! Tgk!! aku dah kepeningan.. menaip pun pale senget sebelah.. wakakaka Feel bad la aduis. skang baru jam 4 petang. 1 jam lagi mau tunggu lor… adeh.. Sok aku nak bawa bekal la. Leh tapaukan apis, leh apis makan kat skola… Gewd mama! ♥

Petang : Melayan lagu² band era 90An

Alangkah bestnya. teringat kisah² lama. Zaman-zaman sekolah, zaman nakal dulu².. hik hik banyaknya lagu kenangan antara aku, kawan²… Really miss dat time lah! Mana Elmi Nadia, Kak Sufarizan.. Azrin, Pejal, Krolz , Ct.. adeh! aku rindu sama kamu… Ni sume genk ‘setan kuning’ kan? hahaha aduhai.. layans la ngan kowang babes! aku layan lagu² ni, teringat kat korang. Gonna Mishh u ever after
KEMBALI KE PENCIPTANYA
Seorang lagi kawan baik aku adalah Allahyarham Norfadilawati atau nama sambungan kitorang ‘zuraiela’ zura – aku iela -my best frenz. Mohon maaf sangat² pada keluarga arwah, aku tak dapat nak tgk arwah buat kali terakhir. teringat aku kata² terakhir arwah ‘ zura, cantik tak baju putih aku pakai ni?.. berseri² kan?’ >> aku iyekan jekla.. dah memang arwah pakai baju nurse kaler putih… tak sangka aku itu petang terakhir aku jumpa arwah sebelum dia eksiden dengan tunang dia dekat highway mines. Semoga Allah mencucuri rahmat ke atasmu sahabatku.
DIA TELAH KEMBALI JUA
Seorang lagi sahabat aku telah meninggalkan aku.. Allahyarham Norliana. Telah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak. Aku pun tak sempat jenguk jenazah kamu buat kali terakhir. Subhanallah. Allah lebih menyayangi kamu Liana. Semoga kamu ditempatkan dikalangan orang² yang beriman. AMINN. Liana dalam kenangan .. Mukanya memang sama cam Rani Mukarjee..
INI MASA SEKARANG
Ni lah sahabat baik aku sekarang ne. Pija, Hezom, Lili. Genk ‘skodeng’ namanya. Rindu bangat sama kamu. Time aku kije, korang cuti, time aku cuti, korang kije.. hahaha takpe.. 30 tahun lagi kita kije 1 bangunan, aras je lain² . hik hik,Mishh time nak g karok weh! Gile babeng layan lagu yer tak. sume layansss
hahaha… ape lagu la yang dirosakkan oleh aku tu.. muahahaha… menten beb!!
Windu Bangat sama kamu semua.. semoga hubungan kiter ni berkekalan hingga akhirnya. Kiranya ada kekurangan sikap aku. tegur2 lah… luv u oulssss ♥

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design