NUFFNANG

FOLLOW ME

GeramNYer AkOooo

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Geramnyaaa akoo …….

Sangat gerammm … Aku dah Diactivated kan akaun fesbuk aku tuk seketika. Dah takleh bla la nak layan orang² lam tu. Ngan msg yang banyak. sume nak tanya personal things. Ngan yang kuwang ajo, ngan yang nak kondem owang ajo, yang nak menggatal n macam².
Memangla …lain orang lain perangai.. tapi istilah ‘RAMBUT SAMA ITAM’ dah takleh pakai. skang ekekeke.. Sebab ada kaler rambut yang pelbagai……tul tak?… ekekekek … leh lagi wat lawak sengal akoo ne huhu
yang paling aku marah kes semalam….suke² hati je tag pix personal aku kat kawan² dier.ader rupe model kah? bluekssssss sendiri pun tak leh bla.. minta izin tak pe la juga.. ni main tag je.. nasib baik report tag masuk email akoo. so, leh la aku tgk balik pix mana la yang kena tag tu. adeh! macam ni punya owang pun ado ker…. alahai.. susah tol lah…
So.. akoo amik keputusan yang sangat serius untuk NYAH AKTIF akaun fesbuk aku.. rehat sebentar la dari dunia fesbuking nie.. kita layan Forum lak seketika…
Sori sangat pada kawan² aku yang TERPAKSA aku BLOK. sebab kalian pada aku tak hormati status aku sebagai seorang isteri orang, tak hormat aku as kawan..
:: kepulangan aku dinanti atau tidak? :: heeeee