NUFFNANG

FOLLOW ME

FridaY Like MonDaY

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Cuti semalam, bestnyaa!.. Nikmatnya cuti.. walaupun sehari jew. Lepaking kat uma, layan lappy, Layan tv, main game.. lawan karom ngan apis n papa [ seperti biasa, aku kalah!] hahaha.. hangin jek laaa…. jari ni ‘pengkau’ muahahaha … training makes perfect! …. takpe.. aku kasi training lagi banyak kali….
Hari ini, Jumaat, bekerja .. n now dekat pejabat… lepas abis susun buku, kije pertama depan pc ialah update blog. .. Tak banyak nak kongsikan.. cuma betapa beshnya kalau leh cuti lama² tapi duit masyuk… hahaa.. maleh nak ngadap orang² yang ‘buat² bizi nieh’ ..

Today working, n MODE aku masih lam Mode Cutie². Takpelah, hari Jumaat… Rehat panjang. Tengahari balik uma… Zzzzzz .. hahaha Yang Lelaki, pi solat Jumaat ea.

Berkisar tentang panggilan xxx yang aku citer semalam tuh.. Masih ada lagi. Memang dasar gile! telefon aku kol 3.30 pagi.. Wtf! &%^$I(*()!! menjerit hp aku.. adeh!….. So.. start today, malam² hp silent. pi mam*** la…… tapi.. risau gak klu panggilan urgent dari femili.. atoyaiiiiiiii……susah btol la kans…. ada suggestion tak guys?… Really Needs help.

~ Happy Working guys~