FOLLOW ME

April 23, 2010

FINALLY - I am OFFICIALY OuT

Sekali lagi.
Hati aku sakit
Dek kerana perkara kecil
Sengaja diperbesar-besarkan
Tak faham aku
Sekali lagi! Last!! ‘ im OFICIALLY out’ .. from that …….
Semak! Rimas! ngan kerenah ..
pandai menaip! pandai copy n paste! tapi hakikatnya? TIDAK.
Dah terjebak hampir 2 tahun. Jadinya aku fed-up.
Macam2… hal kecik jadi beso, hal remeh dipandang berat.. ikut suka hangpa la weh.. semoga kalian sukses.


Jangan dipujuk2 lagi aku ni.. enuff is enuff
Tak rugi papelah klu aku undur diri pun. Banyak lagi komuniti lain aku leh campur. Campur ngan ramai manusia lebih bagus, lebih banyak pengalaman kita dapat ye tak?
Aku doakan kalian sukses. Jangan takut tuk keluar dari kepompong selesa korang.. Sampai bile nak maju.. hurmm
Sedih aku… bile aku bace balik post kat ruangan perkenalkan diri.
> tiada lagi senda gurau
> tiada lagi majuk dan dipujuk
> tiada lagi gurau kasar korang

windu aku sume tuh. Tapi apa kan daya.
So, mulai sekarang, any event from …. aku memang tak juin la nampaknya. malas aku.. kang berbunyi lagi..

November 18, 2008, 11:31:18 AM � – aku juin
January 30, 2010, 12.01 A.M � – aku keluar


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design