NUFFNANG

FOLLOW ME

Demam + letey + MooDy + Lapar$

Saturday, April 24, 2010 0 Comments A+ a-

Jumaat :
aku Mc . Sakit paler yang melampau. Apa pun tak boleh nak buat. So. kerjanya semalam asikla tidow. Yer!! tidow memang besttt Okkk ... haha. Masak pun tak, mamam nasi pun tak. Bukan tak boleh nak masuk makanan, tapi aku tak larat nak duk kat dapur main masak². Jadinya semalam dok telan roti dan biskut. Sampaila huby balik jam 6.30. Tu pun, lom makan nasi lagi tuh. Huby cakap kita keluar jam 8.30 malam. So.. tunggulah okkk...... Baby sabar ea.. mama pun lapar giles. Apa yang aku buat, minum air bergelas². Biler minum air bergelas², MAKANYA, ke tandas berkali² haha. LAYANS! .

Jumaat malam jam 9.00 malam :
Baru keluar umah. laparnya ghaseeee .. huhuhu. Aku ajak huby lepak stall mamak dekat kajang tu. Ayam tandoori dier besttt bangat. Terasa rempah dier sampai ke dalam ayam haha. Aku makan roti Nan 2. Tandoori 1 air fresh oren.asyukkk :)

Lepas makan, naik ke rumah ibu mertuaku plak.. lepak 1/2 jam, then ke boling bangi superbowl. Teman huby aku tening 6 game. Amat² la membosankan pabila menunggu ni.. :) layankan jekla.. tening punya tening n lepak punya lepak, bapaku plak sampai ngan adik lelaki aku... aduhai.. jam dah kol 12.30 ni. Abah plak nak tening boling.. uwaaaaa!! kena tunggu lagi.. lepak n tunggu lagi sambil makan dan minum macam², jam dah pukul 2.00 a.m. Baru lah OTW balik uma......
Sampai uma jam 2.30 a.m then.........aku bersihkan badan n Zzzzzzzzzzzzzzzz , Badan aku sangat letey dan tidak bermaya......dengan demam dan sakit kepala. sakit pinggang lagi... hmm aku betul² mahukan rehat yang secukupnya..

Jumpa EmY :

Aduhai.. 8 bulan dah kot x jumpa emy. Emy ni adikku yang dok di JB. Keje Polis. Skang dia cuti seminggu ada urusan peribadi yang hendak diselesaikan. Along dah tahu masalah ko. Sabar jek la. Zaman sekarang banyak jer popuan yang macam tu, Apa nak buat kan? Kalo Allah tu kata ada lagi JODOH ko ngan dier. Adelah.. Jangan dilawan takdir.. Sabar ea..

P/s : potong rambut, cukur misai n janggut. along tengok serabut bagai dah..... heeee

:: aku sangat penat ::