FOLLOW ME

April 23, 2010

EkON oh EkoN

Aircond oh Aircond.
Bile ko tak sejuk, satu opis panas cam nak terbakar n meletup
Bile ko sejuk.. Aku rasa sampai ke tulang…
Dah la aku ni lemak kurang… aduyaiii….
Hari ini dalam SEJARAH! aku pakai 3 lapis.
1 suit ke pejabat la… hari ni pakai skirt itam kembang payung, & blouse kuning… cam peguam sey.. haha


Oleh kerana Air-cond terlapau sujuk..aku pakai lagi sweater tebal 2 lapis. Plus ngan sarung tangan polis traffic dan sarung kaki.. dah macam keje kat luar negara ! aduih…
Nak buat keje pun dalam keadaan tak selesa… alahai.. kasi balance air-cond ni bley tak?…….tolong aaa
aku bernafas ni pun aku rase kuar asap…………………… kat mulut aku!

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design