FOLLOW ME

April 23, 2010

DizzY + SujUk + ArgHhh!!

Aduhaiiii, paling menci klu diserang sakit pale nie. Biarla demam.. nak cuti ujung² tahun ni dah la payah.. Nak g amik mc kat klinik, maleh la.. jauh kat Bangi nun.. huhuhu..So, Pagi tadi dah le tak sarapan… penangan tak sarapan tu la menyebabkan penin aku bertambah² gile.. damm!! huhuu..
So, tgh bli mekdi.. ingat leh tahan la lam perut. kol 3 kuar balik sume makanan tu, terlampau banyak dah angin masuk lam perut agaknya.. adusss.. kenot tahan lagik laaaa…..Bukan pening² lalat dah ni…huhuhu… Len kali TOBATT!!! kena gak sarapan walaupun roti canai sekeping, janji ada alas perut… sian perut aku.. makin kecik laa huhuhuh…


Balik ni, aku cakap huby, nak tapau jerk. Aku pening, tak larat nak masak². Huby aku memang tak cerewet bab makan. Tapi sian la dier.. takkan nak tolong masak lak.. Dah la ulang alik kije kat KL. Letey memandu.. huhuhu.. So!! papa, hari ni kita makan kat kedai atau tapau jek ea.. sok la mama masak.. before g Liga Bumi.. heheh…


aku tak suke dizzy tak suke!!!!…sendiri cari pasal, sendiri tanggung.. hhahha

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design