NUFFNANG

FOLLOW ME

Demam n TidOw SehariaN$

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Good Morning all ..
Tak banyak nak dikongsikan, Weekend yang sangat penat bagi aku di awal² hamil ni.

Hari Sabtu :
Sabtu yang kena bangun awal.. ke Putrajaya, menyokong kawan² main event Nogold .. Kemudian, dalam jam 3 ke Kajang, umah mertuaku, kemudian jam 5 ke Bangi plak, menyokong ibuku.. kemudian…pulang dan zzzzzzzz …
Ya Allah, super duper penat aku.. Balik tu, pengsan.. aduhai… Sadisnya aku rasa, rasa nak demam pun yer, ngan loya² lagi .. uweek sana, uweeek sini, tak larat aku.. nasib baik yang makan tak kuar balik.. cuma loya² jerk.

Hari Ahad :
Pun mangun awai.. ke Endah Parade KL Megalanes, bawa adik aku n sokong team Extra Boom yang diwakili oleh huby aku, amin, amar n abang zamzuri. Ok lar, dapat no 12. Denga memasing permainan jap ok jap menjunam.. Patut aku main event ni, bersama² Kaka, Dassler n Syuhada team name : SpinnerZ .. huhu, oleh kerana keadaan aku ni yan cenggini .. aku batalkan team Spinnerz, lagipun, Dassler pun tak dapat nak juin, Kaka plak katanya permainan ke laut merah….. MERAH mane wa tatau….. jiwa kaco kah? Tader hal guys ! Next Time muleh

Hari Isnin :
Aku KEDEMAMAN .. aku KEPENINGAN .. aku KELETIHAN aku aku aku aku…. Siyes! aku tak muleh mangun semalam, terbaring jer.. Bangun makan, tgk tv jap, LELAP. Bangun, tgk PC jap, Lelap .. aduhai.. Skang ni pun kepala aku masih terasa berat sangat.. aduhai.. tak best tol la………… SABARKAN aku YA ALLAH.