FOLLOW ME

April 23, 2010

Chenta dari Hati vs CintA Rupa

Chenta.
Sangat Abstrak perkataan ni. Cube korang Tafsirkan.
Pada aku la.. Chenta dari hati sangat suci. Chenta Rupe? Kau jatuh cinta dengan dia sebab rupe. Kalau dah tua, rupe dah tade. mana pi chenta ko?……… lam plastik? .. oh no!!!
Aku just nak Share jer pandangan aku..


FES : kita janga terlalu TAKSUB mencari CINTA. Biarlah CINTA itu datang dengan sendirinya. Cinta yang datang sendiri itu lebih bernilai daripada cinta yang kau cari dan terjah
Macam mana nak kesan yer? ….. Cinta datang sendiri nie.. Setiap manusia lam dunia ni di jadikan berpasang-pasangan. kalau aku ni pemarah, huby aku cool, kalau aku ni pemalas, laki aku rajin. Gitulah. Ada pro n kontranya. So!! jangan mencari sesuatu yang SEMPURNA.
TIADA manusia yang sempurna melainkan DIA.

TO my Fren : ♥ Carilah seberapa banyak sahabat dalam list hidup kamu. jangan berkawan sebab nak dapatkan cinta. kau tu mudah sangat jatuh cinta. Tu pasal bila jatuh kau PARAH! Aku dah pesan jangan bagi 100% hati kau pada si dia, setkan 60% buat diri kau dulu. Kenal tak sampai setahun jagung Udah serah 100% hati padanya. Susah beb , parah!!! …….
Neway, aku sentiasa mendoakan kebahagian n ko yer. Tak pernah aku doakan yang buruk buat kawan² aku. Aku sayang korang. Last aku pesan :- ♥♥

::♥ Sahabat bila jadi kekasih – kita leh lagi terima dan berkawan
::♥ Kekasih turn jadi kawan – MUSTAHIL ko leh terima
::♥ Moral………. berkawan ramai↓3, nak pilih tu, amik masa sket yer… kenal hati budi.

Kiranya dia bukan jodoh ko.. jangan ko teruskan step seterusnya.bahaya menanti di depan. Kalau kau jatuh, bangkitlah kembali.. semoga ko tabah.

:: aku memang suke merepekkkk ::


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design