NUFFNANG

FOLLOW ME

Celebrate AnniversaY

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Thanks guys .. terutama KAKA n Ariff yang plan nak wat suprise tapi x jadi haha
Alhamdullillah tak jadi weh! klu tak sure * Blushing* Herm.. ThanX Guys

Appreciate sangat² usaha n plan korang
Tak pernah dihargai seperti apa yang korang buat
Aku n huby baru je kenal korang tak sampai setahun. tapi? Layanan korang pada aku n huby ,

FIRST CLASS! dah aku anggap korang sebahagian dari live aku.. more fun n enjoy
Sayang korang .. Thanks For the Cake.. Luv it n so sweet
Doakan kebahagiaan aku ke akhir NYAWA.. Insya’Allah


TQ kat sume semalam, ada yang tak dapat merasa kek, sori sangat ea..

‘hidup ku penuh dengan rasa cinta , gembira dalam apa jua yang aku lakukan, samada BERKELUARGA, BERKAWAN… barulah kita akan rasa INDAHNYA satu² hubungan. Walaupun hubungan tu baru terjalin beberapa bulan, atas dasar keikhlasan, akan terbit rasa sayang’