FOLLOW ME

April 23, 2010

BowliNg AgaIn ○♠•

Wish Good Luck To my team ‘Beta’ vs ‘Alpha’ tonite.. Aku?..tak main liga minggu ni. Kena jadi penunggu dan penyokong team yang tak bape nak setia.. hahahaa..Selamat ek genk..Pusingan ke-2 sudah! Sekejap je masa berlalu.. Mantapkan score dan cara permainan, Insya’Allah berjaya….Insya’Allah klu takder apehal, aku datang menyokong. Setakat ini, aku tak pernah lagi tak datang menyokong team.. ‘One team One Mission’.. yeah!! Badan pun masih rasa lemau, pening pale.. tapi nak men boling.. haha, caner tuu dah jadi addicted lak.. sihat ke tak ke nak gak memboling… HARUS XTVT ni …leh realease tensen hik hik.. Bayangkan menda² yang kita tak suke.. lepas kat pin.. cian pin boling tu. ekekeke…..
Ok lah guys, gtg. Balik, mau masak² n lepas maghrib chow…;)

0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design