NUFFNANG

FOLLOW ME

BdaY + FuN + HappY n ?? :(

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

First Of All :
Tq for all the wishes… Really appreciate .. Tq tq, Amin Insya’Allah.. semua kan jadi kenyataan berkat doa kawan² .
2nd : hadiah paling bermakna ..


SMS from My Mom :
Happy Bufday untuk anak yang mak sayang, Mudah²an panjang umur dan murah rezeki. Takder ape yang mak nak bagi cuma kasih sayang…

Tq makk, sayang mak.. mengalir air mata aku.. teringat pengorbanan mak 28 tahun dulu…

SMS from My Dad
“Salam, along … * abah* nak ucapkan selamat hari lahir ke 28. semoga anak abah bertambah matang dalam menempuh hari² mendatang dan dapat menjadi ibu kepada cucu abah yang baik dengan membimbing kejalan ALLAH. pesanan abah dan emak, lakukanlah ibadah 5waktu sehari semalam semoga along mendapat ketenangan dan bahagia bersama keluarga. Ingatlah pada ALLAH yang telah banyak memberi kamu sekeluarga kesenangan , abah sentiasa mendoakan kebahagiaan rumah tangga along tiada hadiah daripada abah doa yang sentiasa mengiringi anak abah supaya sentiasa dilindungi dari perkara² yang tidak baik.. * wassalam* “

ya, Allah.. sekali lagi… aku nangis tanpa sedar… Aku ingatkan abah dan mak tak ingat hari lahir aku… msg mak sampai pada jam 7.45 malam.. waktu aku nak bersiap² g bowling. Msg abah pulak sampai, 11.59 p.m… 1 minit lagi ke jam 12, ke hari baru.. Tq abah, Tq mak…… Along akan jadi anak, ibu, isteri, manusia yang baik..

CAKE N FISH CAKE …………..
adeh….Fish cake aku dapat semalam?? …..hmm, yela… mekasih la yer zairy… AT least… ade gak perkataan CAKE. Takkan kita nak paksa orang beli KEK tuk kita plak kan? haha .. if u lurvee the person, u should be them happy as well .. btw, Tq remember my bday…