FOLLOW ME

April 23, 2010

BanyaK Bizi TodaY

PAGI
Pagi ni aku ke sekolah apiz. Ada sukan katanya. Penutup minggu transisi darjah 1… Apiz paksa mama dier ni buat sandwich sardin 60 pek. adeh! … aku mangun kol 5 pagi ni.. buat sume… hehe.. Dapat bawa bekal sekali ke opis. lalalla.. urmm … Its okay for my lovely son… Anything n everything 4 u my dear..


Koje ♥
Hari ni, hari Khamis.. banyak nak kena settlekan…
> Payment > Surat Batal > Surat Order > Failing > Macam² la yang tak leh aku nak imagine kan.. haha.. kang tetibe ader je keje tambahan atas meja aku nieh.. . So.. kita perabis keje satu². Supaya tak pening dan teratur…

Have a nice day guys… Hepi working… Hari ni mungkin tak dapat nak melayan chat sangat.. Nak update 3 blog. Blog personal, blog bisnes… . Semoga aku sabarrrrrr ngan line tenet ni.. hahaha
Okay.. got to go… Daaa. wasalam…


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design