NUFFNANG

FOLLOW ME

Azam Baru Ai.. ♥

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-





DIRI : [BERUSAHA UNTUK]
♥ Menjadi Staf yang cemerlang. NO more lambat²..
♥ No More EL @ MC (Insya’Allah) – Doakan aku sihat sepanjang tahun
♥ Tak mahu lagi tambah stok musuh. Cukuplah yang ada. Itupun , aku tak tertanggung nak layan perangai yang ader.
♥ Menjadi Pendengar yang baik buat teman².
♥ Jadi anak yang Solehah buat ibu bapaku. Klu der XTRA money.. berbaloi² aku bagi parents. Insya’Allah! memang target nak mewahkan parents .
♥ Aku mahu sukses dalam apa jua yang aku lakukan, samada bersukan, berbisnes, membina rangkaian persahabatan, kekeluargaan dan lain-lain.
♥ Buat adik-adik aku yang terchenta… ‘acik’ angah’ alang’, usu’ watie… Happy New Year my lovely lil dear… really loves u oulss.. along salu buli korang kan.. ngeh ngeh.. ampunsss… Jaga diri kalian dan femili kalian bebaik.. masih panjang perjalanan yang akan korang tempuh! Kem salam peluk cium tuk Mirul n Putera… muaxxx!!! :*

IBU [ MAMA HAFIZUDDIN]
♦ Menjadi mama yang baik yang sporting buat apiz.
♦ Mahu pastikan Apis Khatam Al-Quran dalam masa 1 tahun


ISTERI [ WIFE NAZARUDDIN a.k.a PAPA]
○ Menjadi seorang isteri yang solehah [ Insya'Allah aminnnn]
○ Herm.. kurang² kan makan luar [ walaupun jarang] hik hik hik….
○ Menjalankan tugas sebagai isteri – kalo leh PERFECT! ♥ leh kew…. [Insya'Allah]

PEMAIN BOLING
☺ herm… memantapkan skills yang ado…
☺ Blaja dan terus belajar.. jangan rasa dah TERER hahahah
☺ Bantu – Membantu sesama ahli dalam team okey

SAHABAT ♥ SAHABAT AKU!
♣ Aku try untuk jadi sahabat yang baik untuk korang
♣ Aku cuba menjadi diri aku yang sebenar. NO HIPOKRIT. Bluehyppo aku suke lalalala
♣ Mendidik telinga aku ni supaya mudah terima teguran kawan-kawan.. klu nak bongkak, lu hidup sendiri!
♣ Mendidik telinga aku dan mulut aku dari ’selalu’ mendengar dan bergosip je.. ish ish ish….
♣ Cuba menjaga hubungan baik dengan rakan-rakan.
♣ Paling penting! AKU TAK MAHU dipergunakan lagi. Tak mahu diperbodohkan lagi. Tak mahu ditipu lagi!


:: HEPi NeW YeaR::