NUFFNANG

FOLLOW ME

Ayam Segera ♥

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Aduhaiii, heran betul aku. Awatlaa lately ni asik pening pale jers.. hurm.. banyak pk kot . Aku memang tak larat nak masak special malam ni, so.. buka peti sejuk, fav chicken aku huhu.. ayam mexican dan ayam bahagian paha.. aku kuarkan… then masak nasi .. goreng ayam tuh.. makan begitu sahaja ngan nasi.. sedap gak ek.. sesekali makan simple-simple hehe
Cumanya huby aku tak minat sangat makan ayam segera ni, so.. kena gorengkan ayam lain lah… takpelah.. keje mudah gak tu… kasi basuh, letak kunyit n garam then gorengsss…..hehe.. Inipun aku baru bangun dari lena. Lepas Isya’ tadi dapatla lelap mata japs..Niat hati nak ajar anak study.. last-last aku pengsan!!! haha . ’soryylah apis ek! mama pening pale la cayang’… sok mama ajar lagik ek..
Oklah.. harus beredar sekarang.. Aku nak baring-baring sambil kepala aku ni center.. huhu… Asik pening je.. ada sakit lain ke?… aduish.. mula la nak pk bukan-bukan… ish!!.. ..
Kepada kawan-kawan aku yang menyambut Krismas, aku ucapkan ‘Merry Christmas’..Kepada rakan aku yang bekerja esok, Selamat bekerja.Hepi Working ! Aku?? CUTI yey!!! ‘:P