NUFFNANG

FOLLOW ME

Apo ado lam palo?

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Hola!! im back here.. gile kenyang canie . Alhamdullilah…Syukur nikmat rezeki Tuhan. Dapat makan FREE, sebab berbengkel, dapat lagi Kepci Free… heheh.. ThanX pada yang beri.. aku memang suke kepci.. love it!..
Herm.. Adeh! Fail mejaaa oh fail mejaa!!…Sekerat baru siap nie.. blur* blank* konpius* maleh** haha aduih.. nak hantar before Jumaat depan. Mampukah aku siapkan? yeah!! mampu! boleh! u can do it!! [ fuyooo, motivasi diri sendiri lor].. ekekekek


Aku dapat tahu dari kawan-kawan, member opis kita si Lili terpaksa EL hari ini. Anak beliau eksiden kat JB. yeke genk? aku kol ko tak dapat! teruk kew? … Semoga tado ape yang teruk la eyh.. Aku dan kawan-kawan kat sini berdoa keselamatan ko sekeluarga. Ko jangan rushing plak… * take care n drive safely*.
Petang ni sambung berbengkel….hoyeh!!!! ……….pastu Cotieee