NUFFNANG

FOLLOW ME

Apis + Adam +AmiruL = TriPpLe A

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-


Mirul dan Adam


Apis n Amirul

aha!! 3 dak laki yang memeningkan palo omak den.. very the Noty, Jin Notty .
Apis! yang dah ilang 1 gigi dopan.. bile masa ntha ilang, mak dier pun tak pasan. ahaha takpe apis.. apis budak lagi.. nnti tumbuh gigi baru yang cantik . Jangan caye cakap papa tuh..
apis : papa!! gigi apis tak tumbuh pun apis bangun tido tadi?
papa : takpe.. lambat sikit
apis : yeke pa? nnti gigi apis cantik ke?
papa : ha’a gigi apis besar cam gigi mama..
aku : aipsssss… gigi besar la comel….(dalam ati terbakar) wakakakak ceh!!
tau la gigi i kiut hahaha
Pix sebelah ni, time acik membawa amirul ke KL Megalanes Endah Parade untuk main Ligabumi Week 5 bersama² Dass n Naza. Masalahnya!!! aku kepenatan jaga mirul ni.. haiyoooo……. notyy … kalah jin noty. mau panjat sana, panjat sini, amik itu amik ini .. pastu cepat busan kalo lepak setempat. kwang kwang kwang……. nasib baik ada gak bb sitter yang lain sudi bantu². time gue lepaskan apis n mirul kat lantai ni, gue da tak larat..wakakakak AMPONZ acik Oi.

Adam, mirul… lamanya tak jumpa adam.. windu lor….. baru 2 kali jek jumpa. Time maklong balik umah nenek, ko tader, time maklong tak balik, ko ader. haha.. lepak umah maklong eyh.. adam dah besor.. besar matanya cam mak dier tapi janga jeling owang okkkkk!!! ahaks! ……..
Herm.. perbualan aku n my lovely mom
mak : along! mak nak gegel
aku : huh! mana leh mak nak nak nak
mak : tak kire, tanak “nonek” lagi. penat mak, nakal
aku : hahaha.. layan jek la mak, leh buat team bola junior radzuan .
mak : ko macam² lah.
So.. kesimpulannya : aku rindu korang sume.. nak jumpa.. bile eyh kita plan nak mamam kt bagan lalang.. windu sey….


:: mode cacamarba ::