FOLLOW ME

April 23, 2010

Aku

1 Februari dalam ingatan
2 Februari semur hidup dalam ingatan
7 Februari akan kekal abadi dalam ingatan


Kenapa? . Sesuatu yang aku tak jangka telah berlaku. Ya Tuhanku.
‘Panjangkan umur sahabatku, Murahkan rezekinya, Permudahkan urusannya, Kembalikan kebahagiaannya, Sempurnakan hidupnya, Ceriakan wajahnya, Gembirakan hatinya’
AMIN, AMIN, AMIN YA RABBAL ALAMIN

Doaku sentiasa ada bersama² kamu. Jangan ucap lagi kata² seperti itu. Mengalir air mata bagai hujan yang lebat. Tak dapat aku nak bendung kesedihan itu. Reaksi aku bercampur baur. Aku hepi + aku sedey + aku terkilan + semuanya.

Dear my lovely frens : Frenship till the end. Aku hepi sangat ALLAH menemukan kita tuk jadi sahabat yang baik. Semoga terus hingga ke akhirnya . Insya’Allah. AMIN.


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design