FOLLOW ME

April 23, 2010

aku dah TenaNg

8.53 p.m
Selepas mandi, selepas solat..
Alhamdullilah fikiran aku tenang. Setenang air dilaut yang tidak berombak. Masakan laut tidak berombak kan? hmm
Setelah aku menenangkan diri, akhirnya apa yang dapat aku simpulkan, ‘don’t trust anybody’ n don’t love ur frend like u love ur self’
When their reject u.. u will suffered … am i rite? .. yeah, im rite… Berkawan boleh, terlalu percaya pun susah. Dalam perhubungan satu² ikatan persahabatan, sudah tentu kita perlukan persefahaman n kepercayaan. hmm now, sape lagi aku nak percaya? . Just trust my self.
aku dah mula rasa penat. 28 tahun hidup di muka bumi Allah, terlalu banyak dugaan yang telah engkau uji. Terima kasih kerana mengujiku. Bermakna, kau sayangkan aku.


Moralnya, berkawan boleh. Jangan sayang perhubungan tu 100%. Sediakan sedikit ruang buat diri kamu. Peringatan buat aku dan kalian semua. Macam² yang aku fikir, dimanakah silap aku? .. Apakah yang telah aku buat sampai kalian semua berubah? . entahlah. Aku bukan jenis seorang yang ‘let-go’ apa dah berlaku. Aku akan pk kan sedalam-dalamnya. Kalau betul kesilapan tu datang dari aku, kalian sebagai rakan ‘baik’ aku, kalian tegur lah aku dengan sewajarnya. Aku boleh ditegur.
Ni, kalian semua tiba² menjauhkan diri, baru 2 days lepas, aku diberitahu sebab musabab ada berlaku sedikit kedingingan.. Nape ea. Kalau kalian semua sahabat sejati, sahabat akan tegur sahabatnya dengan cara yang betul. Ni kalian tinggalkan aku sorang². Kalian semua macam biasa, gelak tawa, makan minum semua bersama². Apa perasaan aku?

Kalau ini penyelesaiannya, aku terima. n Bersyukur masih belom terlambat. Pepatah melayu, ada benarnya wahai sahabat².
Semoga hubungan kalian bertambah akrab kay. Wish u all the best.
Dalam keje, kita proffesional. .


0 comments:

 

. Template by Ipietoon Cute Blog Design