NUFFNANG

FOLLOW ME

2 jam nyer STORY ♥

Friday, April 23, 2010 0 Comments A+ a-

Pagi : Sarapan duluk.. nasib baik aku wat sarapan, klu tak.. mau pengsan aku beratur sampai 2 jam… huhuh Heran betul aku.. apehal time makcik-makcik ni daftarkan anak derang, bukan main lama lagi. Purata masa 15-20 minit sorang. Aku?… 5 minit tak sampai… hmm.. Tau sebab ape?…… tado kesedaran.. Sume borang yang cikgu bagi last 2 weeks, derang baru nak isi hari ini! Patutnya isi la siap-siap. Sampai depan cikgu, hantar borang n buat bayaran yuran. aduhaiii.. sume nak buat last minit. haih!!
Sabo jeklaaa… itu pasal la jadinya 2 jam beratur… 1 jam beratur bayar yuran, lagi 1 jam beratur beli buku .. adoyaiii… susah tol le..
Lepas tue, tengah dengan kusyuknya aku beratur, ada 1 makcik ni tanya aku ‘ antar anak kew’… aku pun mengiyekan… then makcik ni cakap ‘ cakap la betul2, daftar anak ke adik’? .. alamak ai makcik ni, gue penat beratur ni…banyak tanya plak ‘ iye kak, antar anak saye la, nak skola isnin ni’.. makcik tu tak puas ati ke ngan aku?. adeh! pastu aku tanya balik ‘ nape kak?, saya nitak nampak cam mak dier ke?’.. makcik t cakap.. ‘a..a… ko pakai cani, cam bukan mak orang aje..’ ceh!!
hahaha lawaks la makcik tue. hmm.. aku pakai ape pagi tadi?.. Jeans biru, shirt putih, shoes putih, belt putih, tudung hitam… alahai… klu yer pun aku tak nampak cam mak orang, takyah ar tanya banyak kali.. sekali suda. huhu.. ke ‘makcik nak potong line saye beratur?’ hahahaha lantaklaaaaa………..aku camni ajeeeee hahaha
-kembang idong- wakkkaaa.. apolaaa saye mak orang loh! 7 tahun dah jadi mak orang… so suweeetttt
Selamat ke sekolah anak mama.. Belajar rajin2 ok! lovesss u!!! muaxxX